Serwis firmowy Kwazar
Pomoc techniczna
- Pomoc techniczna opryskiwacze Venus Super
-
Samoczynny wypływ cieczy przy pompowaniu opryskiwacza
Przyczyna:
- Brak uszczelki „korek”, uszczelka odwrotnie założona lub uszkodzona.
Rozwiązanie:- Spuścić ciśnienie z opryskiwacza za pomocą zaworu bezpieczeństwa. Odkręcić końcówkę rozpylającą od korpusu pompki. Sprawdzić czy w otworze korpusu znajduje się uszczelka, czy nie jest uszkodzona lub niewłaściwie (odwrotnie) zamontowana. W przypadku uszkodzenia lub braku uszczelki należy ją wymienić. Następnie dokręcić z powrotem końcówkę rozpylającą do korpusu pompki. Uszczelka dostępna w zestawie serwisowym Venus.
Zobacz film https://youtu.be/5lCJNqy04nQ
W cylindrze pojawia się ciecz ze zbiornikaPrzyczyna:
- Uszkodzona uszczelka „grzybek” zaworu pompy.
- Zanieczyszczone krawędzie uszczelki „grzybek” zaworu pompy.
Rozwiązanie:- Spuścić ciśnienie z opryskiwacza za pomocą zaworu bezpieczeństwa. Odkręcić głowicę i sprawdzić stan uszczelki „grzybek”. Brak przylegania do dna cylindra, pęknięcia, pofalowane końce uszczelki świadczą o jej uszkodzeniu. W takim przypadku wymienić uszczelkę na nową. Nakręcić głowicę z powrotem. Uszczelka dostepna w zestawie serwisowym Venus.
- Spuścić ciśnienie z opryskiwacza za pomocą zaworu bezpieczeństwa. Odkręcić głowicę i delikatnie wyjąć uszczelkę, oczyścić i zamontować ponownie.
Zobacz film: https://youtu.be/-H2qAExbsSE
Problemy z pompowaniem, pompka „przepuszcza”Przyczyna:
- Uszkodzony lub przycięty oring tłoka.
- Brak olejku silikonowego na powierzchni oringu.
Rozwiązanie:- Spuścić ciśnienie z opryskiwacza za pomocą zaworu bezpieczeństwa i odkręcić pompkę. Odkręcić korpus pompy i sprawdzić stan oringu na tłoku. Jeśli oring jest pęknięty lub zdeformowany, należy go wymienić i posmarować olejkiem silikonowym. Zmontować pompkę ponownie. Oring dostępny w zestawie serwisowym Venus.
- Spuścić ciśnienie z opryskiwacza za pomocą zaworu bezpieczeństwa i odkręcić pompkę. Odkręcić korpus pompy i sprawdzić czy oring jest nasmarowany. W przypadku braku olejku silikonowego na powierzchni oringu należy go posmarować i zmontować pompkę.
Zobacz film: https://youtu.be/iU7NLHJFTU8
Widoczny spadek ciśnienia w opryskiwaczu, zawór bezpieczeństwa nie otwiera się lub nie zamyka, spada ciśnienie w zbiornikuPrzyczyna:
- Zabrudzenie lub uszkodzenie uszczelki zaworu bezpieczeństwa.
- Brak uszczelki pod głowicą opryskiwacza lub jej uszkodzenie.
- Źle dokręcona pompka opryskiwacza, brak uszczelki na korpusie pompy lub jej uszkodzenie.
Rozwiązanie:- W przypadku zabrudzenia uszczelki zaworu bezpieczeństwa wystarczy nasmarowanie jej olejem silikonowym. W tym celu należy otworzyć zawór i wpuścić kilka kropel oleju. Następnie należy kilka razy otworzyć i zamknąć zawór. Jeżeli problem nie ustaje należy wymienić uszczelkę na nową. W tym celu należy odkręcić pompkę i cylinder. Energicznym ruchem ściągnąć tłok razem z pokrywą. Wyjąć zawór, zamontować nową uszczelkę i posmarować olejkiem silikonowym. Zmontować pompkę ponownie. Uszelka dostępna w zestawie serwisowym Venus.
- Spuścić ciśnienie z opryskiwacza za pomocą zaworu bezpieczeństwa i odkręcić głowicę. Sprawdzić czy pod głowicą jest element uszczelniający. Jeżeli niema należy zamontować uszczelkę. W przypadku jej uszkodzenia (przecięcia, zdeformowania) należy wymienić na nową i dokręcić głowicę. Po dokręceniu do zbiornika uszczelka powinna właściwie się ułożyć. Uszelka dostępna w zestawie serwisowym Venus.
- Spuścić ciśnienie z opryskiwacza za pomocą zaworu bezpieczeństwa i sprawdzić czy pompka opryskiwacza jest prawidłowo dokręcona. Jeżeli tak, a usterka nie ustaje, sprawdzić czy na korpusie pompy jest oring lub czy nie został uszkodzony. W przypadku braku oringu lub jego uszkodzenia należy go wymienić. Oring dostępny w zestawie serwisowym Venus.
Zobacz film: https://bit.ly/42FiomB
Opryskiwacz pryska powietrzem zamiast ciecząPrzyczyna:
- Rurka ssąca wypadła z otworu montażowego w korpusie głowicy.
Rozwiązanie:- Należy odkręcić głowicę opryskiwacza i włożyć poprawnie rurkę ssącą ruchem obrotowym aż do poczucia oporu. Następnie dokręcić głowicę z powrotem.
Zobacz film: https://youtu.be/TZf0iH8VOFU
Wyciek cieczy na rękojeści opryskiwaczaPrzyczyna:
- Uszkodzenie oringu na trzpieniu odcinającym.
- Niewłaściwe złożenie elementów na trzpieniu odcinającym.
Rozwiązanie:- Spuścić ciśnienie z opryskiwacza za pomocą zaworu bezpieczeństwa. Odkręcić pompkę i cylinder. Energicznym ruchem zdjąć tłok razem z pokrywą. Uważać żeby pozostałe elementy nie wypadły. Zdemontować dźwignię i odkręcić końcówkę rozpylającą. Wyjąć trzpień odcinający. W miejsce uszkodzonego oringu włożyć nowy i zmontować pompkę ponownie. Oring dostępny w zestawie seriwsowym Venus.
- Należy zdemontować zespól trzpienia poprzez wymontowanie i ułożyć we właściwej kolejności (patrz instrukcja).
Zobacz film: https://youtu.be/_m3vVH5E4rIINSTRUKCJE OBSŁUGI
Venus Super 360 Garden Pro
Venus Super 360 Cleaning Pro+
Venus Super HD acid line
Venus Super HD alka line
Venus Super HD solvent line
Venus Super Food
-
- Pomoc techniczna opryskiwacze Orion Super
-
Słabe ciśnienie cieczy
Przyczyna:
- Zapchany lub odwrotnie zamontowany filtr w rękojeści lancy.
- Zapchana lub odwrotnie zamontowana dysza rozpylająca.
Rozwiązanie:- Odkręcić rękojeść, zdjąć filtr i przepłukać go wodą. Następnie zamontować filtr i rękojeść. Powierzchnia filtrująca filtra nie może być wkładana do gniazda w korpusie.
- Odkręcić nakrętkę końcówki lancy i wyjąć dyszę rozpylającą. Dysza zbudowana jest z dwóch części - należy ją rozdzielić, przepłukać strumieniem wody i zmontować ponownie. „Na zewnątrz” musi być zamontowana płytka z jednym otworem.
Zobacz film: https://youtu.be/VXAy4_m3AYwNieregularny strumień oprysku
Przyczyna:
- Uszkodzona, zapchana lub niewłaściwie zamontowana dysza rozpylająca.
- Niekompletna dysza rozpylająca.
Rozwiązanie:- Należy odkręcić nakrętkę końcówki lancy i wyjąć dyszę rozpylającą. Dysza zbudowana jest z dwóch części. Należy ją rozmontować i przepłukać pod bieżącym strumieniem wody. Po ponownym zmontowaniu dysza powinna działać poprawnie. W przypadku trwałego uszkodzenia dyszy (rozkalibrowanie otworu rozpylacza) należy wymienić dyszę na nową. Zapasowa dysza jest dołączana do każdego nowego opryskiwacza, dostępna również tutaj https://kwazar.com.pl/shop/akcesoria-i-czesci-zamienne-garden-pro/dysza-z-nakretka-1
- W przypadku braku części zawirowującej, należy wymienić dyszę na kompletną. Zapasowa dysza jest dołączana do każdego nowego opryskiwacza, dostępna również tutaj https://kwazar.com.pl/shop/akcesoria-i-czesci-zamienne-garden-pro/dysza-z-nakretka-1
Zobacz film: https://youtu.be/TQg7HpkmTVw
Widoczny spadek ciśnienia w opryskiwaczu, w cylindrze pojawia się ciecz ze zbiornikaPrzyczyna:
- Uszkodzona uszczelka "grzybek" zaworu pompy.
- Zanieczyszczone krawędzie uszczelki "grzybek" zaworu pompy.
Rozwiązanie:- Należy spuścić ciśnienie z opryskiwacza za pomocą zaworu bezpieczeństwa, wykręcić pompkę z głowicy i sprawdzić stan uszczelki. Brak przylegania uszczelki do powierzchni cylindra, pęknięcia, spuchnięcie lub skurczenie uszczelki świadczą o jej uszkodzeniu. Należy ją wymienić na nową. Uszczelka dostępna w zestawie serwisowym Orion.
- Zanieczyszczenia zgromadzone pod krawędzią uszczelki mogą powodować brak szczelności. Aby wyczyścić uszczelkę należy spuścić ciśnienie z opryskiwacza za pomocą zaworu bezpieczeństwa, wykręcić pompkę, wyjąć uszczelkę i oczyścić – przepłukać pod bieżącą wodą. Następnie nasmarować ją olejkiem silikonowym i zamontować ponownie.
Zobacz film: https://youtu.be/uU6kaJhPPpY
Problemy z pompowaniem, pompka „przepuszcza”Przyczyna:
- Uszkodzony oring tłoka.
- Brak olejku silikonowego na powierzchni oringu.
Rozwiązanie:- Należy wykręcić pompkę z głowicy opryskiwacza. Następnie należy rozmontować pompę wysuwając do końca tłoczysko z cylindra i przekręcając je do momentu kliknięcia. Po rozmontowaniu należy sprawdzić stan oringu. Jeśli oring jest pęknięty lub zdeformowany, należy go wymienić. Oring dostępny w zestawie serwisowym Orion.
- Po wyjęciu tłoczyska należy sprawdzić czy oring jest nasmarowany. W przypadku braku olejku silikonowego na powierzchni oringu, należy go posmarować olejkiem silikonowym znajdującym się w częściach zamiennych. Po ponownym zmontowaniu pompy urządzenie powinno pracować poprawnie.
Zobacz film: https://youtu.be/9-04Lsay_hg
Spada ciśnienie w zbiorniku, zawór bezpieczeństwa nie otwiera się lub nie zamykaPrzyczyna:
- Zawór bezpieczeństwa jest niekompletny.
- Uszkodzenie oringu na zaworze bezpieczeństwa.
- Brak uszczelki na korpusie pompy.
- Źle dokręcony wężyk.
Rozwiązanie:- Spuścić ciśnienie z opryskiwacza za pomocą zaworu bezpieczeństwa. Odkręcić zawór i sprawdzić jego stan. Jeśli na zaworze brakuje korpusu (biały cylinderek) należy wymienić na nowy. Zawór dostępny tutaj https://kwazar.com.pl/shop/akcesoria-i-czesci-zamienne-garden-pro/zawor-bezpieczenstwa-orion-garden-pro-1. Jeśli zawór jest kompletny zdemontować biały cylinderek, a następnie sprawdzić stan oringu na zaworze. Jeśli oring nie jest uszkodzony nasmarować go olejkiem, złożyć z korpusem i dokręcić do głowicy.
- Należy wymienić zawór na nowy. Spuścić ciśnienie z opryskiwacza za pomocą zaworu bezpieczeństwa, a następnie odkręcić wadliwy zawór z głowicy. Następnie kompletny, nowy zawór dokręcamy maksymalnie w celu uzyskania szczelności. Zawór dostępny tutaj https://kwazar.com.pl/shop/akcesoria-i-czesci-zamienne-garden-pro/zawor-bezpieczenstwa-orion-garden-pro-1
- Spuścić ciśnienie z opryskiwacza za pomocą zaworu bezpieczeństwa, a następnie wykręcić pompkę i sprawdzic czy na korpusie pomy znajduje się uszczelka. W przypadku braku uszczelki należy ją zamontować, posmarować olejkiem silikonowym i nakrecić pompke ponownie. Uszczelka dostępna w zestawie serwisowym Orion.
- Spuścić ciśnienie z opryskiwacza za pomocą zaworu bezpieczeństwa i wykręcić pompkę. Sprawdzić czy na korpusie pompy znajduje się uszczelka. W przypadku braku uszczelki należy ją zamontować. Dokręcić nakrętkę mocującą wężyk do głowicy opryskiwacza.
Zobacz film: https://youtu.be/QX2Gkmi-1ls
Opryskiwacz pryska powietrzem zamiast ciecząPrzyczyna:
- Spadła rurka ssąca z wężyka opryskiwacza.
Rozwiązanie:- Spuścić ciśnienie z opryskiwacza za pomocą zaworu bezpieczeństwa. Odkręcić wężyk i nałożyć poprawnie rurkę ssącą ruchem obrotowym do oporu, a następnie ponownie przykręcić wężyk do głowicy opryskiwacza.
Zobacz film: https://youtu.be/U19tyEZDfWcSamoczynny wypływ cieczy na rękojeści lancy
Przyczyna:
- Poluzowanie nakrętki pod dźwignią rękojeści.
- Brak konsewracji elemntów uszczelniających tzw. "suchy" oring.
Rozwiązanie:- Należy dokręcić nakrętkę znajdującą się pod dźwignią zaworu.
- Spuścić ciśnienie z opryskiwacza za pomocą zaworu bezpieczeństwa. Odkręcić lancę od korpusu zaworu. Ustawić rękojeść w pionie, do góry otworem, w który wkręcana jest lanca .Następnie wpuścić kilka kropli oleju silikonowego i wykonać kilka ruchów dźwignię w celu rozprowadzenia na elementach uszczelniających. Jeżeli usterka nie ustępuje należy wymienić rękojeść na nową. Odkręcić nakrętkę mocującą wężyk i nakręcić w to miejsce nową rękojeść. Kompletna rękojeść dostępna tutaj https://kwazar.com.pl/shop/akcesoria-i-czesci-zamienne-garden-pro/rekojesc-lancy-garden-pro-1
Zobacz film: https://youtu.be/hjpsGM2YrFk
INSTRUKCJE OBSŁUGIOrion Super Garden Pro
Orion Super Cleaning Pro+
Orion Super HD alka line
Orion Super HD acid line
-
- Pomoc techniczna opryskiwacze Neptune Super
-
Słabe ciśnienie na wylocie lancy
Przyczyna:
- Zapchany filtr w rękojeści lancy.
- Odwrotnie zamontowany filtr w rękojeści lancy.
- Zapchana dysza rozpylająca.
- Odwrotnie zamontowana dysza rozpylająca.
Rozwiązanie:- Odkręcić rękojeść, zdjąć filtr i przepłukać go wodą. Następnie zamontować filtr i rękojeść.
- Odkręcić rękojeść, zdjąć filtr, a następnie przełożyć i zamontować. Dokręcić rękojeść.
- Odkręcić nakrętkę końcówki lancy i wyjąć dyszę rozpylającą. Dysza zbudowana jest z dwóch części - należy ją rozdzielić, przepłukać strumieniem wody i zmontować ponownie. „Na zewnątrz” musi być zamontowana płytka z jednym otworem.
- Odkręcić nakrętkę i wyjąc końcówkę rozpylającą. Przełożyć odwrotnie i zamontować białą częścią do zewnątrz. Zamontować rękojeść.
Zobacz film: https://youtu.be/rqH6N9iBwP8
Szybki spadek ciśnieniaPrzyczyna:
- Uszkodzony zbiornik ciśnieniowy.
Rozwiązanie:- Należy nalać do zbiornika maksymalnie dwa litry wody. Ustawić przełącznik ciśnienia w pozycji „3”. Sprawdzić na manometrze czy przy pompowaniu wytwarza się ciśnienie. Jeżeli nie, wymieniamy zbiornik ciśnieniowy na nowy. Poruszając dźwignią obserwujemy pracę układu. Z chwilą uzyskania odpowiedniego ciśnienia przestajemy poruszać dźwignią. Jeżeli z połączenia zbiornika z wylotem cieczy lub zbiornika ciśnieniowego z korpusem pompy wypływa cieczy należy odkręcić tulejkę wyjścia cieczy. Wyjąć tulejki dystansowe. Odkręcić zbiornik ciśnieniowy z korpusu pompy i obejrzeć. Jeżeli są widoczne pęknięcia należy wymienić zbiornik na nowy. Wkręcić ponownie zachowując odpowiednie położenie otworów.
Zobacz film: https://youtu.be/fHlgomIO4yQ
Nie można uzyskać ciśnieniaPrzyczyna:
- Uszkodzony oring tłoka
- Brak kulki zaworu
- Uszkodzony zbiornik ciśnieniowy
Rozwiązanie:- Do naprawy tej usterki potrzebny będzie klucz nasadowy. Odkręcić nakrętkę opryskiwacza z napisem „Tylko dla serwisu”. Odkręcić śrubę w łączniku cięgna od strony przegubu (metalowy pręt). Zdjąć łącznik z pręta przegubu i odkręcić nakrętkę prowadzącą nakręconą na „komin” zbiornika. Wyjąć zespół tłoka, wymienić oring na nowy i nasmarować go olejkiem silikonowym. Zmontować ponownie. Oring dostępny w zestawie serwisowym Neptune.
- W przypadku braku kulki zaworu należy ją uzupełnić.
- Sprawdzić czy podczas pompowania ciecz wydostaje się ze zbiornika ciśnieniowego. Jeżeli tak, sprawdzić szczelność połączeń w zespole zbiornika. Jeżeli zbiornik jest uszkodzony wymienić na nowy. Wyjąć tulejki dystansowe i odkręcić zbiornik. Wkręcić nowy zbiornik zachowując odpowiednie położenie otworów.
Zobacz film: https://youtu.be/rqH6N9iBwP8
Zablokowana dźwignia, tłok nie porusza sięPrzyczyna:
- Uszkodzony przegub dźwigni.
Rozwiązanie:- Zdemontować przegub odkręcając śrubę w łączniku. Wysunąć płaskownik łącznika dźwigni. Wyjąć przegub od spodu zbiornika i wymienić na nowy.
Zobacz film: https://youtu.be/R8suNOsi-HI
Zbyt szybkie uzyskanie i szybki spadek ciśnieniaPrzyczyna:
- Wysunęła się rurka ssąca.
Rozwiązanie:- Odkręcić wężyk i docisnąć rurkę ssącą do oporu, a następnie ponownie przykręcić wężyk.
https://kwazar.com.pl/profesjonalne-opryskiwacze-techniczne-1/neptune-super-cleaning-pro
Zobacz film: https://youtu.be/Op0QqcNi3-gINSTRUKCJE OBSŁUGI
Neptune Super
Neptune Super Cleaning Pro+
-
Zgłoszenie serwisowe
- Procedura dokonania zgłoszenia serwisowego
-
Zapoznaj się z informacjami niezbędnymi do wysłania produktu do naprawy.
Urządzenie Kwazar nie działa. Co trzeba zrobić?
W pierwszej kolejności należy zapoznać się z zestawem najczęściej zadawanych pytań zawierającym informacje, które mogą przydać się przy rozwiązywaniu problemu. Jeżeli problemu nie uda się rozwiązać i będzie konieczna naprawa urządzenia, należy skorzystać z poniższej procedury.
Urządzenie Kwazar wymaga naprawy — dalsze czynności
1. Wypełnij formularz zgłoszenia reklamacji online lub wydrukuj i wypełnij standardowy formularz zgłoszenia reklamacji i dołącz go do zwracanego urządzenia. Formularz zapewni nam wszystkie niezbędne informacje do przeanalizowania problemu, naprawienia urządzenia (w razie potrzeby) i zaktualizowania stanu realizacji naprawy. Jeśli nie możesz wydrukować formularza, umieść te same informacje w liście.
2. Znajdź najbliższy autoryzowany punkt serwisowy firmy Kwazar.
Skorzystaj z naszej mapy punktów serwisowych, aby znaleźć dane dotyczące najbliższego Autoryzowanego Punktu Serwisowego firmy Kwazar lub wyślij reklamowany produkt do serwisu firmowego Kwazar (Kwazar Corporation Sp. z o.o., ul Chełmońskiego 144, 96-313 Budy Grzybek). Przed wysłaniem reklamowanego towaru do serwisu firmowego Kwazar należy skontaktować się telefonicznie z Działem Serwisu i Kontroli Jakości tel. 46 858 29 27.
3. Umieść wszystkie niezbędne informacje w dokumencie dołączonym do zwracanego urządzenia.
Jeśli naprawa jest realizowana w ramach gwarancji, należy dołączyć także dowód zakupu urządzenia z datą. Firma Kwazar nie realizuje napraw gwarancyjnych, jeśli nie otrzyma stosownej dokumentacji.
4. Urządzenie musi być solidnie zapakowane na czas transportu.
Firma Kwazar nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie urządzenia podczas transportu. Z tego względu zalecamy solidne i bezpieczne zapakowanie urządzenia.
Warto pamiętać, że urządzenie zawsze można dostarczyć osobiście do autoryzowanego punktu serwisowego firmy Kwazar.
Jak wygląda procedura naprawy urządzenia?
Naprawy gwarancyjne
Naprawy gwarancyjne realizowanego są zgodnie z warunkami określonymi w kartach gwarancyjnych dołączanych do zakupionego sprzętu.
Serwis może odstąpić wykonania usługi gwarancyjnej w przypadku:
- braku dowodu zakupu, tj. faktury VAT lub paragonu,
- uszkodzenia z winy użytkownika,
- stwierdzenia dokonania przez użytkownika napraw lub zmian konstrukcyjnych urządzenia,
- zgłoszenia przez użytkownika wady sprzętu po upływie okresu udzielonej gwarancji i rękojmi za wady; w takim przypadku Serwis dokonuje naprawy na wyłączny koszt użytkownika, po uprzednim ustaleniu z nim warunków naprawy oraz pod warunkiem posiadania niezbędnych do naprawy części zamiennych,
- niedostarczenia przez użytkownika do Serwisu sprzętu objętego zgłoszeniem reklamacyjnym.
W takim przypadku zastosowanie maja procedury napraw pogwarancyjnych. Serwis ma obowiązek powiadomienia Reklamującego o odstąpieniu od wykonania usługi gwarancyjnej i poinformowania o proponowanych warunkach naprawy w terminie 2 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
Naprawy pogwarancyjne
Po otrzymaniu sprzętu Serwis dokonuje wstępnej diagnozy, polegającej na sprawdzeniu stanu sprzętu, przetestowaniu, oszacowaniu uszkodzeń, wyceny części zamiennych i kosztów naprawy w przypadku uszkodzenia sprzętu. Koszt wstępnej diagnozy może się wiązać z dodatkową opłatą w wysokości 10zł.
Jeśli podczas wstępnej diagnozy Serwis stwierdzi, że:
- sprzęt jest w pełni sprawny – Serwis dokonuje zwrotu sprzętu Klientowi poprzez jego wydanie w siedzibie firmy lub za pośrednictwem kuriera na koszt Klienta, obciążając go jednocześnie kosztami wykonania wstępnej diagnozy w wysokości określonej w aktualnym cenniku usług serwisowych (10zł, w cenie zawarta jest podstawowa konserwacja sprzętu),
- sprzęt wymaga naprawy – Serwis informuje Klienta o stwierdzonych uszkodzeniach sprzętu oraz o przewidywanych kosztach naprawy; w przypadku rezygnacji z naprawy po wstępnej diagnozie, Serwis dokonuje zwrotu sprzętu Klientowi poprzez jego wydanie w siedzibie firmy lub za pośrednictwem kuriera na koszt Klienta, obciążając go jednocześnie kosztami wykonania wstępnej diagnozy w wysokości określonej w aktualnym cenniku usług serwisowych (10zł, w cenie zawarta jest podstawowa konserwacja sprzętu),
- sprzęt może zostać naprawiony - Serwis dokonuje zwrotu sprzętu Klientowi poprzez jego wydanie w siedzibie firmy lub za pośrednictwem kuriera na koszt Klienta.
W przypadku, gdy po przystąpieniu do naprawy zostaną stwierdzone inne uszkodzenia sprzętu skutkujące wzrostem kosztów naprawy o co najmniej 20% w stosunku do kosztów naprawy przewidywanych w czasie diagnozy wstępnej, Serwis poinformuje Klienta o dodatkowych uszkodzeniach sprzętu i kosztach ich naprawy za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Naprawa dodatkowych uszkodzeń nastąpi po uzyskaniu pisemnej zgody Klienta na pokrycie dodatkowych kosztów. W przypadku niewyrażenia przez Klienta zgody na pokrycie dodatkowych kosztów, Serwis jest upoważniony do odmowy naprawy sprzętu.
-